Lewicki: "Största matchen i karriären"
– Det är en okej insats från vår sida tycker jag. Vi håller taktiken på ett bra sätt och tycker att vi vinner bollen i vissa farliga lägen men lyckats inte utnyttja det fullt ut. Vi satsade lite mer offensivt i andra halvlek och ville vinna bollen lite högre upp. Synd att det inte ger utdelning, säger Oscar Lewicki till Fotbolltransfers.com och fortsätter:
– Det är kanske största matchen i karriären men det enda man känner är en vilja att visa hur duktig man är, fortsätter han.Nu hoppas Lewicki på att insatserna i Champions League ska leda till fortsatta chanser i A-landslaget:
– Förhoppningsvis så får man vara med mer i landslaget här framöver och känna på det. Och sen tar vi förhoppningsvis oss vidare till Europa League med MFF, att spela ett sånt slutspel hade varit väldigt kul.
Spekulationer har gjort gällande att tyska Werder Bremen är intresserade av Lewickis namnteckning. Men får man tro mittfältaren själv är det inte något större intresse kring honom.
– Nej, ingenting vad jag vet just nu, säger Lewicki till Fotbolltransfers.com.









