Mehmeti satsar på spel redan på måndag
Sedan förra torsdagens match mot Schweiz har det varit oklart hur pass skadad Malmö's Agon Mehmeti egentligen är. Han röntgades igår och han själv är optimistisk och tror på spel redan på måndag.
Efter röntgen idag såg det betydligt ljusare ut för spelaren. "Det känns mycket bättre i benet nu, det ser ljust ut. Jag har börjat jogga lite grann nu och känner inte samma smärta, om det vill sig riktigt bra kan jag träna senare i veckan. Jag hoppas och håller tummarna att jag ska kunna spela på måndag" säger spelaren själv.
På måndag möter Malmö ff Kalmar på hemmaplan.
/Sara Khatmi
Bild: Bildbyrån









