Norrköping blåstes på ledningsmål
- Det var tungt . I måndags fick vi en straff med oss och då blev det krigsrubriker för att det drabbade IFK Göteborg. Men det kanske inte är lika tufft nu när det drabbar IFK Norrköping, säger Janne Andersson till Aftonbladet.
Elfsborg vann matchen med 2-0 och Norrköping fick säsongens första förlust.
- Vi mötte Elfsborgs b-lag, men de gjorde det bra. Vi försökte ändå spela fotboll och hade några halvchanser , säger Astrit Ajdarevic
- Det var Lite synd, det var ett ganska snyggt mål. Man kan vara sur i efterhand, med det är ingen ide att tjafsa. Bättre att blicka framåt , säger Astrit Ajdarevic
På måndag tar Norrköpings emot Sundsvall på Nya Parken.
/Simon Andersson









