Positivt besked för Milosevic
Det var i gårdagens match mot Gefle som Alexander Milosevic blev liggande. Backtalangen signalerade omgående för byte och de första rapporterna talade om att det skulle röra sig om en bruten fot. Men nu visar det sig att så inte är fallet. Milosevic har röntgat foten och fått glädjande besked: det rör sig inte om någon fraktur.
– Ingenting är brutet eller så, skönt med positivt besked, säger han.
Så sent som i vintras bröt Milosevic ett mellanfotsben i foten. Den gången blev han borta i tre månader. Den här gången verkar det som att det blir en tidigare comeback.
/Mikael Widerberg









