Gerhardsson önskar god jul: "Lindström passar som tomte"
Vem i Allsvenskan tycker du passar bäst som jultomte?
– Mattias Lindström. Han är rolig, pratar mycket, har bra musiksmak och sen har han ju även skäggväxten för det. Han skulle säkert göra ett bra jobb som DJ på någon julfest.
Vill du skicka en julhälsning till någon?
– Ja, till Benny Lennartsson. Jag träffade honom i Paris i somras och åt lunch ihop, det var en riktigt bra upplevelse. Jag kände ju honom sedan tidigare då han tränade mig i OS-laget (1988), det är en fantastisk människa.
Vad önskar du dig i julklapp?
– Det får bli en ny arena.
Till vem vill du ge en trasig julklapp?
– Det får bli till Nickelback, de är inget höjdarband direkt. Eller det blir snarare till Lennartsson (Benny), han gillar dem. Han kan få en gammal trasig Liverpool-DVD också, haha.
Redaktionen
Matchdax









